שירותים בינלאומייםשירותים ומוצריםשירותים לעסקים בנק הדוארדואר שליחיםהשירות הבולאימודיעיןחנות
דף הבית של דואר ישראל  
العربية Pycckий English  
חיפוש באתר
 
     
 
הודעות לעיתונות חזור >>
הודעה מספר: 907
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך: 10/01/2017

דואר ישראל ו-Gett בשיתוף פעולה ראשון מסוגו: ישיקו את "Gett Post": שירות קבלת חבילות מסניף הדואר תוך חצי שעה

 
עידן חדש: דואר ישראל וחברת Gett (לשעבר גט טקסי) מכריזות על שיתוף פעולה ראשון, במסגרתו ניתן יהיה להזמין חבילות ופריטי דואר רשום מסניפי הדואר באמצעות אפליקצייתGett תוך חצי שעה. המשלוחים המיועדים לפריטים במשקל עד 2 ק"ג יבוצעו באמצעות השליחים של שירות "Gett Delivery" באמצעות מוניות, על קטנועים או אופניים חשמליים. מחיר השליחות יהיה אטרקטיבי ואחיד ויעמוד על 35 שקלים בלבד למשלוח ברדיוס עד 4 ק"מ בלבד. בשלב ראשון, השירות יופעל כפיילוט בתוך תל אביב בימים א-ה', בין השעות 10:00 ל – 17:00, ובהמשך יורחב לאזורים נוספים.

תהליך ההזמנה פשוט ונוח; כאשר הלקוח יקבל מהדואר מסרון על הגעת החבילה או דבר הדואר הרשום לסניף, הוא יוכל לבחור שהפריט יגיע אליו תוך חצי שעה עם שליח של "Gett Delivery" עד הבית או אפילו בית הקפה או הפגישה בה הוא נמצא. במסרון עצמו מהדואר יהיה לינק לאפליקציית Gett. עם הלחיצה על הלינק, הלקוח יגיע לאזור "Gett Post", כאשר בו יופיעו נתוני החבילה וכו. על הלקוח יהיה ללחוץ על כפתור "הזמן חבילה" והחבילה תצא לכיוונו. לקוחות שיזמינו את השליחות ישלמו את התשלום עבורה בתוך האפליקציה ויוכלו לעקוב אחרי תהליך המשלוח כולל בפרטי השליח, שמו, נייד ליצירת קשר והמיקום המדויק שלו על המפה.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, אמר "בשנה האחרונה ביצענו שורה של צעדים, שמטרתם צמצום זמני ההמתנה בסניפים ושיפור חווית השירות ללקוחותינו. כחלק ממהלכים אלו חברנו ל-Gett שהיא אחת החברות המובילות בתחום החדשנות, מתוך מטרה להציע שירותים נוספים ללקוחותינו ולאפשר להם לבחור היכן לקבל את החבילות שהזמינו, וללא הגעה לסניפים. זוהי פעם ראשונה שדואר ישראל נכנסת לתחום השליחויות המיידיות (Impulse Delivery) המהווה תחום צומח בעולם והחיבור עם מותג כמו Gett יאפשר לנו להציע חוויה חדשה ושונה ללקוחות דואר ישראל.

לדברי מארק און, מנכ"ל Gett ישראל: "שנה לאחר שהושק תחום השליחויות המיידיות בGett אנו ממשיכים בהרחבת השירותים לתחומי צריכה נוספים. שיתוף הפעולה עם דואר ישראל, שלה מאות סניפים ברחבי הארץ ו8 מיליון לקוחות יאפשר לנו להרחיב את הפריסה שלנו ולהגיע לקהלי יעד חדשים שטרם התנסו בשירות. אנו ממשיכים במהפכה שמשנה את הרגלי היומיום של כל אחד ואחת. כפי ש Gett חסכה זמן יקר בדרך בה מזמינים מונית, כך שיתוף הפעולה ביןGett לדואר ישראל יחסוך זמן יקר ללקוחות."

כזכור, בשנת 2015 השיקה Gett את "Gett Delivery" שמציע העברת חבילות ומסמכים, בלחיצת כפתור. מאז עשו שימוש בשירות אלפי לקוחות. מנתוני החברה עולה כי בחודש דצמבר הושלמו קרוב ל - 10,000 משלוחים. זמן הגעת שליח עומד על כ- 6 דקות בממוצע ואורך שליחות ממוצעת עומד על 26 דקות. השליחות הנפוצה ביותר בשירות היא מפתחות. לאחרונה הודיעה Gett על הרחבת השירות במסגרתו כל בעל רכב דו גלגלי או אופניים חשמליים, יכול להצטרף למערך השליחים של החברה. במקביל, החברה פתחה את שרותי השליחויות לכל סוגי בתי העסק, החל ממסעדות, דרך משרדים ועד אתרי סחר כאלו ואחרים.

הודעה מספר: 906
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך: 02/01/2017

שנת 2016 היא שנת החבילות, כך עולה מנתוני דואר ישראל לסיכום שנת 2016.

 
הציבור הרחב הזמין בשנה החולפת כ-52 מיליון חבילות מחו"ל, במשקל כולל של 8,100 טון, כלומר בכל שניה חולקו בישראל 1.6 חבילות. מדובר בגידול של כ30% לעומת שנת 2015 אז הוזמנו כ-41 מיליון חבילות בשנה. לשם השוואה בשנת 2006 הוזמנו בישראל מחו"ל רק כ-19 מיליון חבילות, כך שמדובר בגידול של 170% על פני עשור.

שיאנית ההזמנות, ביחס לגודל האוכלוסיה, היא העיר ראשון לציון עם כ-390 אלף חבילות בשנה, בעוד שתל אביב היא שיאנית ההזמנות כמותית עם מעל 650 אלף חבילות שהוזמנו השנה, אך מדורגת רק במקום החמישי בטבלה ביחס לגודל האוכלוסיה.

בחודש דצמבר הוזמנו 6.2 מיליון חבילות, כאשר בנובמבר נשבר שיא ונמסרו ללקוחות כ-7 מיליון חבילות. כמות החבילות הנכנסות לישראל עלתה בחודשים אלו בכ-30% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, זאת לאחר מגמה דומה בשנתיים האחרונות.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין אמר "כמות ההזמנות מחו"ל גדלה בקצבים אקספוננציאליים משנה לשנה, וזאת מאחר והציבור הישראלי הבין שיוכל לחסוך עשרות ומאות שקלים בכל קניה באמצעות הרכישות המקוונות. חברת דואר ישראל נערכה השנה על מנת למסור לציבור את מיליוני החבילות שהוזמנו ובכך סייעה בהורדת יוקר המחיה. על מנת להתמודד עם הגידול המתמשך בהזמנות, פתחנו 300 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשום ברחבי הארץ, בשיתוף רשתות וחנויות פרטיות, זאת בנוסף ל-700 היחידות הקיימות, תגברנו יחידות ורכשנו ציוד לבית המיון על מנת למיין ולמסור את כמויות החבילות העצומות. "בחודשים הקרובים" הוסיף גולדשטיין "יושק בית מיון נפחי בעיר מודיעין שיקלוט וימיין עד 100 מיליון חבילות בשנה בטכנולוגיה מתקדמת, שתאפשר שיפור משמעותי בזמני הגעת החבילות לבתי הלקוחות".

42% מציבור הקונים ברשת קונה גם באתרים ישראלים וגם באתרי קניות בינלאומיים. 18% קונה רק באתרים בינלאומיים ו6% קונה רק באתרים ישראליים מסקר שערכה חברת דואר ישראל בחודש דצמבר באמצעות מכון המחקר "שילובI2R" בקרב כ-501 נשאלים מהאוכלוסיה הבוגרת, המהווים מדגם מייצג מתוך פאנל גולשי האינטרנט iPanel המקיף 130,000 איש, עולה כי 42% מהקונים ברשת, קונים גם באתרים ישראלים וגם באתרי קניות בינלאומיים. 18% אמרו שהם מזמינים רק מאתרים בינלאומיים, 6% אמרו שהם קונים רק באתרים ישראליים, 27% אמרו שהם קונים יותר באתרים בינלאומיים מישראליים ו-7% אמרו שהם קונים יותר באתרים ישראליים מאתרים בינלאומיים.

עלי אקספרס ו- ebayהם אתרי הקניות הפופולאריים בקרב ישראלים, אחריהם next ו Amazon- 54% מהקניות ברשת הן של ביגוד, 39% כרטיסים להופעות ולקולנוע ו32% טלפונים סלולריים ומוצרים משלימים מסקר שערכה חברת דואר ישראל באמצעות מכון שילוב לקראת חגי הקניות, נמצא כי אתרי הקניות הפופולריים ביותר בקרב הישראלים הם עלי אקספרס ו-ebay, ואחריהם מדורגים אמזון ונקסט. על פי נתוני דואר ישראל כ40% מהחבילות המוזמנות לישראל מגיעות מסין, אחריהן ארה"ב ואנגליה והן מכילות בעיקר ביגוד (54%) הנעלה (29%), מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (37%) סמארטפונים ואביזרים משלימים (32%) כלי בית (26%), צעצועים (25%) ועוד. 4 מתוך 10 פריטים שמוזמנים באתרים הם מוצרים שאינם פיזיים כמו נופש, טיסות (38%) ובתי מלון (37%) כרטיסים לקולנוע והופעות (39%).

חברת דואר ישראל ממשיכה להשתפר דואר ישראל ביצעה בשנת 2016 תמורות רבות לשיפור השירות, על מנת להיערך לכמות החבילות ההולכת וגדלה. במהלך השנה האחרונה איחדה החברה את מוקדי השירות האזוריים תחת מוקד ארצי 171, פתחה כאמור מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ בנוסף יחידות הדואר הקיימות, חילקה סמארטפונים ואופניים חשמליים לדוורים, החלה לשלוח מסרונים ללקוחות עם הגעת חבילתם לסניף, זאת לצד המשך התייעלות תפעולית כחלק מתוכנית הרפורמה בה החלה בשנת 2014. את הרבעון השלישי של 2016 סיימה חברת דואר ישראל עם 40 מיליון שקל רווח נקי וגידול במרבית מדדי הצמיחה.

הודעה מספר: 905
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך: 11/12/2016

הסחר המקוון תרם לשיפור הרבעון השלישי בדואר ישראל: גידול של 47% ברווח הנקי ברבעון השלישי של דואר ישראל ל-40 מיליון שקל

 
רווח נקי של 59.4 מיליון שקל בתשעת החודשים של שנת 2016 מול הפסד של 420! מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד.

סך ההכנסות ברבעון השלישי הסתכם בכ-474 מיליון שקל, גידול של 4.7% לעומת כ-453 מיליון שקל ברבעון המקביל.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי עמד על כ-47 מיליון שקל, גידול של 36.8%, לעומת כ-35 מיליון שקל ברבעון המקביל, שיעור הרווח התפעולי מתוך ההכנסות עלה ב 31%.

ה-EBITDA עמד ברבעון השלישי על כ-78 מיליון שקל, כ-16.4% מהמחזור, לעומת כ-65 מיליון שקל ברבעון המקביל.

חברת דואר ישראל מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2016, לאחר אישור דירקטוריון החברה, ומציגה שיפור בכל מדדי הרווחיות מול רבעון מקביל:

סך ההכנסות של החברה ברבעון השלישי של 2016 עלה והסתכם בכ-474 מיליון שקל, גידול של 4.7% מול כ-453 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. העליה בהכנסות ברבעון נובעת ברובה מהמשך גידול בהכנסות מסחר מקוון, לצד יציבות בהכנסות בתחום הדואר המסורתי בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד, וכן מעונתיות. בתחום הסחר המקוון חלה ברבעון עליה של 27% בהכנסות מחבילות ומשלוחים מחו"ל וכן עלייה של כ 7.3% בשירותים הפיננסיים בבנק הדואר, מול רבעון מקביל אשתקד. תחום הדואר המסורתי עלה ברבעון ב-0.4% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד, בשל מיעוט ימי עבודה בחגי תשרי שחלו בשנה שעברה ברבעון השלישי.

סך ההכנסות של החברה בתשעה חודשים של 2016 היה יציב והסתכם בכ-1.375 מיליארד שקל, לעומת כ-1.374 מיליארד שקל בתקופה מקבילה אשתקד. בתשעת החודשים של השנה ירדו ההכנסות בתחום הדואר המסורתי בכ-4.7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מאידך, חלה עליה של 30% בהכנסות מחבילות ומשלוחים מחו"ל, מול תקופה מקבילה, שפיצתה ברובה על הירידה בהכנסות משירותי דואר מסורתי. יש לציין, כי בשנה שעברה חגי תשרי חלו ברבעון השלישי של השנה.

עלות המכירות ברבעון גדלה ב-1.6% והסתכמה בכ-398 מיליון שקל, לעומת כ-392 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. עלות המכירות בתקופה של תשעה חודשים ירדה בכ-1% והסתכמה בכ-1.211 מיליארד שקל, לעומת כ-1.222 מיליארד שקל בתקופה מקבילה אשתקד. השינוי בעלות המכירה נבע בעיקרו מירידה בהוצאות השכר בעקבות הצמצום בכוח האדם, אשר קוזזה בחלקה בגידול בעלויות התפעול שנבע מהשקעות החברה לשיפור השירות והתבטאה בעליה בהוצאות הפחת, תשלום עמלות לסוכנויות דואר שנפתחו בתקופה הנדונה, הוצאות בגין פתיחת מרכזים למסירת דברי דואר ואחזקת מערך המיחשוב.

הרווח הנקי ברבעון צמח ב-47% והסתכם בכ-40 מיליון שקל, לעומת כ-27 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. הרווח הנקי בתשעת החודשים של השנה הסתכם ב-59.4 מיליון שקל, לעומת הפסד! של 420 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון צמח ב-25% והסתכם בכ-76 מיליון שקל, לעומת כ-61 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי מתוך ההכנסות עלה בשיעור של 19%.

הרווח התפעולי ברבעון צמח ב-36.8% ועמד על כ-47 מיליון שקל, לעומת כ-35 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, שיעור הרווח התפעולי מתוך ההכנסות עלה ב 31%.

ה-EBITDA ברבעון צמח ב-20% (שיעור ה EBITDA מההכנסות עלה בכ 14.7%) ועמד על כ-78 מיליון שקל (כ-16.4% מההכנסות), לעומת כ-65 מיליון שקל (כ-14.3% מההכנסות) בתקופה המקבילה. ה-EBIDTA בתשעת החודשים של השנה (בניכוי הוצאות פרישה משנת 2015) צמח ב-8% ועמד על כ-176 מיליון שקל (12.8% מההכנסות), לעומת כ-163 מיליון שקל (11.8% מההכנסות) בתקופה מקבילה אשתקד.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "גם הרבעון המשכנו לעלות על פסי צמיחה ורווחיות, המעידים על המאמץ העצום וההתגייסות של עובדי החברה ומנהליה לשיפור השירות והגדלת הכנסות החברה ממנועי הצמיחה בתחומי הסחר המקוון, שירותי הבלדרות ובנק הדואר, זאת לצד המשך התייעלות תפעולית. אנו רואים מגמה כלל עולמית של ירידה בשירותי הדואר המסורתי ומעבר לדואר אלקטרוני ותשלום חשבונות באינטרנט. עם זאת הדואר המסורתי מהווה עדיין מעל 50% מסך ההכנסות של דואר ישראל, לכן אנו נערכים ופועלים על מנת לווסת את הירידה בתחום זה באמצעות הגברת הפעילות במנועי הצמיחה, שתפצה על הירידה המתמשכת בדואר הכמותי".

לדבריו, "תחום הסחר המקוון המשיך לצמוח, כאשר בתשעת החודשים של השנה נכנסו לישראל כ-37 מיליון חבילות לעומת 27 מיליון חבילות בתקופה מקבילה אשתקד. אנו ממשיכים לפעול לצמצום זמני ההמתנה ולשיפור השירות ללקוחותינו, בין היתר באמצעות המשך פתיחת מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ. כיום יש לדואר ישראל 300 מרכזי מסירת חבילות, בנוסף ל-700 יחידות הדואר הקיימות. אנו נערכים להמשך הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל גם בחודשים נובמבר-דצמבר שהם החודשים העמוסים ביותר בשנה בתחום הסחר המקוון, באמצעות תגבור בית המיון בתל אביב ופתיחת מרכזי מסירת חבילות זמניים. בתחילת 2017 נשיק בעיר מודיעין בית מיון נפחי מהמתקדמים בעולם, שיקלוט וימיין כ-100 מיליון חבילות בשנה."

הודעה מספר: 790
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך: 05/08/2013

יו"ר חברת דואר ישראל, ששי שילה, יסיים את תפקידו בחודש זה לאחר 3 שנות כהונה

 
יו"ר חברת דואר ישראל, ששי שילה, יסיים את תפקידו בסוף חודש זה (אוגוסט). זאת, לאחר 3 שנות כהונה כמינוי מקצועי, על פי האמור בחוק החברות הממשלתיות. שילה הודה לשר התקשורת הנוכחי גלעד ארדן, ולשר התקשורת לשעבר, משה כחלון, על האמון שנתנו בו, על שיתוף הפעולה ההדוק ופעולותיהם לקידום חברת דואר ישראל. שילה, אשר שימש כיו"ר פעיל, החל מיד עם כניסתו לתפקיד להוביל תהליך של הבראת החברה. בין היתר, פעל בתחומי הפיתוח העסקי, שינוי התרבות הארגונית, יצירת שיתופי פעולה עסקיים ופיתוח מוצרים ושירותים חדשים. תחת הנהגתו של שילה קודמו מספר רפורמות ומהלכים משמעותיים. בין היתר, הוביל שילה את תיקון חוק בנק הדואר, כך שתתאפשר הפרדה מבנית בין חברת הדואר לבנק הדואר, על מנת ליצור תשתית למתן שירותים בנקאיים ופיננסיים על ידי בנק הדואר. בנוסף, הוביל שילה את גיבוש תוכנית ההבראה המבוססת על התייעלות פנימית ויצירת שינויים מבניים שיאפשרו לחברה להתחרות. כמו כן, הביא לשינוי ועדכון תעריפי החברה, צמצום סניפים שאינם רווחיים, וניהל את המגעים להסכמות מול ארגון העובדים וההסתדרות בנושא הפחתת משרות והתייעלות בעובדים, במסגרתם הופרשו עשרות עובדים. שילה אמר: "נקראתי לדגל לפני 3 שנים. הגעתי אז לארגון עם בעיות מורכבות, ומציאות כלכלית קשה. ביחד עם המנכ"ל, חיים אלמוזנינו, חברי ההנהלה, ארגון העובדים ועובדי יו"ר חברת דואר ישראל, ששי שילה, יסיים את תפקידו בסוף חודש זה (אוגוסט). זאת, לאחר 3 שנות כהונה כמינוי מקצועי, על פי האמור בחוק החברות הממשלתיות. שילה הודה לשר התקשורת הנוכחי גלעד ארדן, ולשר התקשורת לשעבר, משה כחלון, על האמון שנתנו בו, על שיתוף הפעולה ההדוק ופעולותיהם לקידום חברת דואר ישראל. שילה, אשר שימש כיו"ר פעיל, החל מיד עם כניסתו לתפקיד להוביל תהליך של הבראת החברה. בין היתר, פעל בתחומי הפיתוח העסקי, שינוי התרבות הארגונית, יצירת שיתופי פעולה עסקיים ופיתוח מוצרים ושירותים חדשים. תחת הנהגתו של שילה קודמו מספר רפורמות ומהלכים משמעותיים. בין היתר, הוביל שילה את תיקון חוק בנק הדואר, כך שתתאפשר הפרדה מבנית בין חברת הדואר לבנק הדואר, על מנת ליצור תשתית למתן שירותים בנקאיים ופיננסיים על ידי בנק הדואר. בנוסף, הוביל שילה את גיבוש תוכנית ההבראה המבוססת על התייעלות פנימית ויצירת שינויים מבניים שיאפשרו לחברה להתחרות. כמו כן, הביא לשינוי ועדכון תעריפי החברה, צמצום סניפים שאינם רווחיים, וניהל את המגעים להסכמות מול ארגון העובדים וההסתדרות בנושא הפחתת משרות והתייעלות בעובדים, במסגרתם הופרשו עשרות עובדים. שילה אמר: "נקראתי לדגל לפני 3 שנים. הגעתי אז לארגון עם בעיות מורכבות, ומציאות כלכלית קשה. ביחד עם המנכ"ל, חיים אלמוזנינו, חברי ההנהלה, ארגון העובדים ועובדי

הודעה מספר: 785
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך:

חברת דואר ישראל הנפיקה בולים המוקדשים לנשרים בישראל

 
השירות הבולאי בחברת דואר ישראל הנפיק 3 בולים חדשים המוקדשים לנשרים בישראל: הנשר, הפרס, עזניית הנגב והרחם. את הבולים, בעריך 3 ש"ח, עיצבו צביקה רויטמן וטוביה קורץ. הבולים הושקו במסגרת יום שיא מחוזי לסיכום שנת תשע"ג של מיזם "כן לציפור" מחוז צפון, במעמד ירון רצון מנהל השרות הבולאי של דואר ישראל, פרופ' יוסי לשם מאוניברסיטת תל אביב והחברה להגנת הטבע ויוסי דולה ראש המועצה כפר תבור. ירון רצון, מנהל השירות הבולאי של דואר ישראל אמר: "שמחנו לשתף פעולה עם הפרויקט חשוב זה, על ידי הנפקה של בולים המוקדשים להצלת הנשרים בגולן ובישראל בפרט. בולים אלו כבר זכו להתעניינות רבה בעולם, וניתן להשיג אותם בסניפי ובאתר דואר ישראל". פרופ' יוסי לשם ציין כי "הנשר, הפרס, עזניית הנגב והרחם הם ארבעת אוכלי הפגרים, שהטביעו את חותמם בנוף ארצנו מאז ימות התנ"ך. למרבה הצער, גורמים רבים כגון פיתוח מואץ והרס בתי-הגידול הפתוחים,הביאו להתמעטותם ולהכחדתם של ארבעת מינים אלו. נכון להיום רק עשרות זוגות בודדים של רחם עדיין מקננים בישראל, ו- 35 זוגות נשרים מקננים בשנת 2013". תיאור הבולים: גיליונות הבולים הונפקו עם שוליים מקושטים. הנשר: ברקע הבול נראה המפל הגדול של נחל גמלא. בשובל - גוזל נשר. בשולי גיליון הבולים - מעוף מעל קניון נחל גמלא; עזניית הנגב ורחם: ברקע הבול נראה נוף של הערבה הדרומית. בשולי גיליון הבולים נראה אחד הנחלים היורדים לערבה; פרס: ברקע נראה המצדה. בשובל - עמדת תצפית אל ים המלח. בשולי גיליון הבולים - מערב ים המלח, המצדה משמאל.

הודעה מספר: 782
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך: 08/05/2013

לראשונה: חברת דואר ישראל תחליף את רכבי החברה הישנים ברכבי ליסינג

 
*המהלך יביא להתייעלות תפעולית וכלכלית *במסגרת המהלך יוחלפו כ- 240 רכבי החברה ממודל 2006-2007 ברכבי ליסינג חברת דואר ישראל תחליף בימים הקרובים את רכבי החברה שברשותה ברכבי ליסינג. רכבי הליסינג יחליפו את הרכבים הישנים הנמצאים בבעלות החברה מהשנים 2006-2007.

יצוין כי זהו הסכם הליסינג הראשון של חברת דואר ישראל. ההסכם, שבוצע בשיתוף עם נציגות העובדים, יסייע לתזרים המזומנים של החברה. יצוין כי עלויות האחזקה של הרכבים הישנים כרוכות בהוצאות כבדות, ואינן כלכליות עוד לחברה. על פי ההסכם, תספק חברת שלמה sixt, אשר זכתה במכרז שקיימה דואר ישראל, כ- 240 רכבים פרטיים ל- 5 שנים, מדגמי טויוטה יאריס, פורד פוקוס ומאזדה 6. בנוסף, תרכוש חברת הליסינג את הרכבים הישנים של חברת הדואר.

יו"ר חברת דואר ישראל, ששי שילה, אמר: "כחלק מפעולות ההתייעלות שהחברה נוקטת בהן, החליט דירקטוריון החברה לאמץ לראשונה מודל של ליסינג תפעולי. החלפת הרכבים הישנים ברכבי ליסינג יביאו להקלה בתזרים המזומנים של החברה".

הודעה מספר: 774
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך:

מיה אבישי בוקובזה מונתה לתפקיד דוברת חברת דואר ישראל

 
דירקטוריון חברת דואר ישראל בראשותו של ששי שילה, אישר הבוקר את מינויה של מיה אבישי (בוקובזה), לתפקיד דוברת החברה. אבישי תשמש גם כחברת הנהלה. מינויה של אבישי הובא לאישור הדירקטוריון על ידי מנכ"ל החברה חיים אלמוזנינו, עם השלמת עבודתה של ועדת האיתור בראשותו, זאת לאחר מכרז אליו ניגשו למעלה מ-50 מועמדים ומעמדות.

בארבע השנים האחרונות כיהנה אבישי כדוברת מנכ"ל משרד ראש הממשלה, וכממונה על הדוברות בתחומים הכלכליים - חברתיים במשרד ראש הממשלה. אבישי עבדה במשרד בתקופתם של שני ראשי ממשלה: אהוד אולמרט ובנימין נתניהו, ופעלה בצמוד לשלושה מנכ"לים של המשרד – רענן דינור, איל גבאי והראל לוקר.

אבישי חברת מועצת הקולנוע וחברת מועצת הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול. בעשר השנים שלפני תפקידיה במשרד ראש הממשלה, מילאה אבישי מגוון תפקידים בתחום העיתונות והדוברות הציבורית.

אבישי, בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל, וצפויה לקבל בקרוב את התואר השני בתקשורת מטעם אוניברסיטת בן- גוריון.

בעקבות אישור המינוי אמרה אבישי: "לאחר למעלה מארבע שנים מרתקות במשרד ראש הממשלה, אני שמחה להצטרף לחברת דואר ישראל, ולתרום מניסיוני להצלחת החברה. אני מודה למנכ"לי משרד רה"מ על האמון שנתנו בי, ולהנהלת חברת דואר ישראל על בחירתם". מנכ"ל חברת דואר ישראל, חיים אלמוזנינו: "מיה מהווה חיזוק משמעותי להנהלת החברה ובטוחני כי ניסיונה יסייע להצעיד את החברה קדימה"

הודעה מספר: 770
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך:

חברת דואר ישראל מייעלת את תהליך חלוקת הדואר ומעדכנת את שיטת המיקוד:

 
המיקוד החדש יהיה בן 7 ספרות

מדינת ישראל התפתחה, נבנו שכונות חדשות, נוספו בניינים בתוך השכונות הקיימות ועוד. על מנת להתאים את שיטת חלוקת הדואר להתפתחות האורבנית שמאפיינת את ישראל בשנים האחרונות החליטה חברת דואר ישראל על עדכון שיטת החלוקה על ידי הוספת שתי ספרות למיקוד הביתי. בשיטה החדשה מיון הרוב המוחלט של דברי הדואר ימויין באופן ממוכן וממוחשב, במטרה להגביר את היעילות, האמינות והדיוק במשלוח הדואר.

חיים אלמוזנינו, מנכ"ל חברת הדואר: "המהלך הזה הוא חלק ממכלול הפעולות שמבצעת חברת דואר ישראל במטרה לייעל את שירותי הדואר שהיא מספקת לציבור בישראל. חברת הדואר עברה לאחרונה שדרוג טכנולוגי מתקדם ביותר, כאשר מיון הדואר מתבצע באמצעות מכונות מיון חדשניות, למיון יעיל ומדוייק".

לפי שיטת המיקוד החדשה, כל מיקוד יהיה מעתה בן 7 ספרות.

כיצד נדע מהו המיקוד החדש? הכי פשוט וקל להיכנס לאתר דואר ישראל באינטרנט: www.israelpost.co.il לשונית "איתור מיקוד", להקיש את הכתובת ולקבל מיקוד חדש.

מה מיקום המיקוד החדש על המעטפה? המיקוד החדש יופיע משמאל לשם הישוב כפי שנהוג לכתוב כתובת היום.

ממתי המיקוד החדש בתוקף? בעצם, ניתן מהיום כבר להשתמש במיקוד החדש במקביל לשימוש במיקוד הישן. דואר כמותי (לעסקים) ימויין החל מה- 5 לדצמבר 2012 עם המיקוד החדש. בעלי עסק שיעברו להשתמש במיקוד בן 7 ספרות ייהנו מהנחה* על דואר כמותי ממוקד לא ממוין החל מה-5 לדצבמבר 2012.

אז מה צריך לעשות? אם אתם בעלי עסק שמשתמש בשירותי דואר ללקוחותיכם רצוי לעדכן את קובץ הלקוחות למיקוד החדש ולהיערך עם דפי לוגו, כרטיסי ביקור וכו'.

מומלץ לוועדי בתים לתלות את המיקוד החדש על לוחות המודעות הציבוריים לנוחות כל השכנים.



* משלוח כמותי לא ממויין מחוייב בכמות מינימום והינו בהתאם לתנאים שנקבעו בתקנות.



הודעה מספר: 736
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך: 03/04/2011

ממשיכים לצמצם פערים:

 
משפרים את שירותי הדואר במזרח ירושלים ראש-העיר ירושלים, ניר ברקת בשיתוף חברת דואר ישראל פועל על מנת לשפר את שירותי הדואר במזרח ירושלים

* סוכנות דואר בא-טור הר הזיתים נפתחה * * מכרז לסוכנות דואר בראס אל עמוד יתפרסם בשבועות הקרובים * * סוכנות דואר בג'בל מוכבר תיפתח בעוד שבועיים * * אותר נכס מתאים למרכז חלוקת דואר בעיסוויה בתיאום עם תושבי השכונה * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ביוזמת ראש-העיר ירושלים, ניר ברקת, עיריית ירושלים התקיימו מספר מפגשים וסיורים עם מ.מ. מנהל מרחב ירושלים בדואר ישראל, אודי שירוני, במזרח ירושלים, על-מנת לשפר את שירותי הדואר. המפגשים והסיורים הרבים שהתקיימו בהשתתפו נציגי משרד התקשורת, נציגי חברת דואר ישראל ונציגי התושבים, הביאו לפתרון משמעותי בבעיית חלוקת הדואר במזרח העיר.

בעקבות מפגשים אלו, פתחה חברת הדואר מחדש את סוכנות הדואר בא-טור הר הזיתים אשר הייתה סגורה לאחר תהליך של מכרז. כמו כן, סוכנות הדואר בג'בל מוכבר תיפתח לקהל הרחב בעוד שבועיים, לאחר שנבחר זוכה ע"י חברת הדואר במכרז להפעלת הסוכנות.

בשכונת ראס אל עמוד עומדת חברת הדואר לפרסם מכרז במהלך השבועות הקרובים להפעלת סוכנות דואר וזאת לאחר פעולות שבוצעו בשכונה בשיתוף התושבים וחברת הדואר.

בנוסף, ‏ בעיסאוויה בעיית חלוקת הדואר עומדת בפני שיפור משמעותי וזאת לאחר שנציגי חברת דואר ישראל בחנו מספר נכסים להצבת מרכז חלוקה. התאמתו של הנכס האחרון שהוצע נבדקת במהלך ימים אלו ובמידה ויימצא כמתאים לדרישות – תואץ הצבת מרכז החלוקה לרווחת התושבים.

בימים אלו מתקיימים דיונים אודות הפעלת מרכז חלוקת דואר סמוך למינהל הקהילתי בית חנינה. עיריית ירושלים פנתה למשרד התקשורת בעניין על מנת להשלים הכשרת המקום כמרכז חלוקת הדואר.

הודעה מספר: 717
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך: 31/12/2010

חברת דואר ישראל מודיעה על שעות פעילות סניפי וסוכנויות הדואר ברחבי הארץ בחגי תשרי בברכת שנה טובה וחג שמח לכל בית ישראל

 
חברת דואר ישראל מודיעה לציבור על לוחות הזמנים בהפעלת סניפי הדואר בערבי החג ובחול המועד סוכות.

ביום רביעי, כ"ט באלול התש"ע (8.9.10), ערב ראש השנה התש"ע, יהיו בתי הדואר וסניפי הדואר סגורים לשירות הקהל. סוכנויות הדואר תפעלנה כבימי שישי. ביום שישי, ט' בתשרי התשע"א (17.9.10) ערב יום הכיפורים, כל יחידות הדואר (כולל סוכנויות דואר) סגורות לשירות הקהל. בערב יום כיפור וביום כיפור עצמו יחידות הדואר במגזר הלא יהודי עובדות כרגיל. בערב סוכות אשר חל ביום רביעי, י"ד בתשרי התשע"א (22.9.10) ובערב שמיני עצרת אשר חל ביום רביעי, כ"א בתשרי התשע"א (29.9.10), יהיו פתוחים לקהל כל בתי הדואר, הסניפים והסוכנויות עד שעה 12:00. ביתר ימי חול המועד סוכות יהיו בתי הדואר וסניפי הדואר פתוחים לקהל בשעות רצופות עד השעה 14:00. סוכנויות הדואר תפעלנה בחול המועד סוכות בשעות רצופות.

לגבי שעות פעילות של כל סניף וסניף ניתן לקבל מידע עדכני לאורך כל חודש החגים באתר האינטרנט של דואר ישראל בכתובת: www.israelpost.co.il, כמו כן במוקד 171 של דואר ישראל.

חג שמח ושנה טובה לכל לקוחותינו!

הודעה מספר: 703
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך: 07/04/2010

זהבי עצבני? כבר לא. הוא ב- iPost

השדרן נתן זהבי יככב בסרטון עבור דואר ישראל

אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: "החדשנות של דואר ישראל מגיעה גם לרשת, גם כספת פרטית לכל אחד וגם סרטון ויראלי ייחודי מסוגו"

בימים אילו מתחיל דואר ישראל במהלך השקת שירות ה- iPost- "הכספת שלך ברשת"- תא דואר אלקטרוני מאובטח המוצע לכל אחד מתושבי מדינת ישראל לשימושו. בסרט ההשקה שיופץ וויראלית, מככב נתן זהבי, הסרט מצולם מנקודת מבטו ומספר על מהלך של יום בחייו ומאבקו בערימות הניירת שמצטברות אצלו באותו היום. הסרטון נעשה בטכנולוגיית סטופ מושן והוא יופץ וויראלית בחודש הקרוב.

הסרטון הוא מהלך פרסומי ראשון במסגרת השקת קמפיין ה iPost ולאחריו תושק פרסומת טלוויזיה בכיכובם של הקומיקאים אלי פיניש ומריאנו אידלמן הפרזנטורים הרשמיים של הדואר. ה- iPost הוא "הכספת שלך ברשת". השירות ניתן חינם וכולל תא מייל בנפח של 5 GB. בנוסף, חברת דואר ישראל מתחייבת לשמור עבור המשתמשים את המסמכים החשובים המאוחסנים בתא זה לתקופה של עד 7 שנים. במסגרת השקת השירות, בחרה דואר ישראל להתשמש באינטרנט כזירה מרכזית להשקת השירות בדרך של סרטון ויראלי המבהיר את ייחודיות השירות ויתרונותיו בטיפול בדואר הרישמי הכולל דיווחים, חשבונות ושאר מסמכים שחשוב לשמור ולנהל. תא ה- iPost אינו "עוד מייל" אלא כתובת אלקטרונית, אשר נשארת קבועה לבעליה ואינה תלויה במעבר דירה, מקום עבודה או ספק אינטרנט. המייל הזה מהווה למעשה את המקבילה הוירטואלית לתאי הדואר בתשלום ופתיחתו הינה בחינם.

עד כה הצטרפו למערכת שולחי דואר ממגוון תחומים. בתחום התקשורת- אורנג' ו- 013, בתחום הביטוח והפיננסים- חברות הביטוח מנורה, הראל, מגדל, איילון וכלל ביטוח. עוד הצטרפו קופת חולים כללית ולאומית, המוסד לביטוח לאומי, מפעל הפיס ועיריות ברחבי הארץ- רעננה, נתניה, מודיעין, בת-ים וירושלים.בכל יום מצטרפים לשירות עוד ועוד שולחי דואר, כך שבעוד זמן קצר יוכלו כל תושבי מדינת ישראל ליהנות מערוץ קבלת דואר אלקטרוני מאובטח, נוח ויעיל.

המהפכה הירוקה: מעבר לחסכון בזמן ובירוקרטיה ואפשרויות האחסון והתשלום הנוחות, יש יתרון אקולוגי עצום בשירות, שכן כל דיוור שלא נשלח בנייר חוסך בחומרי הדפסה ושינוע ובכך כולנו תורמים לאיכות הסביבה.

הסרט מצולם מנקודת מבטו של נתן זהבי ומספר על מהלך של יום בחייו ומאבקו בערימות הניירת שמצטברות אצלו באותו היום. בסרטון צולמו ידיו של נתן זהבי והוא מבצע את הקריינות. אלי אוזן מנכ"ל THE BOX "נתן זהבי הוא מרדן ולוחם נגד הבירוקרטיה, נגד המיושן והחלמאי הוא מייצג את הקשר לאזרח הפשוט ולדיבור בגובה העיניים ומעבר לכל הוא דמות צבעונית ומעניינת שכיף להזדהות איתה. חשנו שהוא הבחירה המושלמת להשיק מוצר כה חדשני שנלחם בבירוקרטיה". בסרטון יצולמו ידיו של נתן זהבי והוא יבצע את הקריינות.



ניתן לצפות בסרטון: http://www.youtube.com/watch?v=iGkbO9-dhoE

הודעה מספר: 644
מאת: דוברת דואר ישראלתאריך:

המשבר בדואר עלול להחריף

מנכ"ל דואר ישראל: "אני מתריע לפני שחברת הדואר תקרוס"

בדיון דרמטי בועדת הכלכלה של הכנסת קרא יו"ר הועדה ח"כ גלעד ארדן להסדרת הנושא עד סוף השבוע, ואם לא יבוטל ההסכם עם הממשלה והרפורמה בענף בדואר



ח"כ גלעד ארדן, יו"ר ועדת הכלכלה: "הממשלה לא מקיימת את התחייבויותיה למרות שחברת הדואר עמדה בכל התחייבויותיה בהסכם המעבר מרשות הדואר לחברה ממשלתית"

"ועדת הכלכלה, כגוף האחראי על פעולות המדינה לא יכולה להישאר אדישה וחייבת לדרוש מהמדינה לעמוד בהתחייבויותיה. לא ייתכן שהבטחות יינתנו על הקרח". כך אמר היום ח"כ גלעד ארדן בישיבת ועדת הכלכלה של הכנסת אשר דנה במשבר הדואר.

"אם עד סוף השבוע לא יינתן פתרון, הרי כל מה שאושר במסגרת הרפורמה של הדואר, בטל ומבוטל וח"כ הכנסת יורם מרציאנו יעמוד בראש צוות אשר יבחן הצעת חוק חדשה לרבות טיפול בסוגיית התעריפים והדואר הכמותי" סיכם ארדן את ועדת הכלכלה מהבוקר שדנה בנושא המשבר בדואר.

יודגש כי חברי הועדה תומכים במאבקם הצודק של עובדי הדואר אך מבקשים לא לפגוע במקבלי הקצבאות ולספק שירותי דואר לתושבי שדרות וישובי עוטף עזה.

אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל אמר בדיון כי "מדינת ישראל היא הבעלים של חברת הדואר. אני המנכ"ל , יש הנהלה ויש עובדים. תפקידי כמנכ"ל להתריע על מצבה הכלכלי הגרעוני של החברה. אנחנו במקום אחד ולא משני צידי המתרס. המטרה של כולנו שחברת הדואר תצליח לטובת הציבור ". חברת דואר ישראל עמדה בכל התחייבויותיה ואני מצפה שמדינת ישראל תעמוד אף היא בהתחייבויותיה לממש את רשת הבטחון אשר הובטחה . טוב ייעשה אם הפתרון שקיים ייושם לאלתר. בתחילת דבריו אמר הוכמן כי שנת 2007 הייתה שנה מעולה לדואר. "יחד עם העובדים, המערכת ושר התקשורת הצלחנו לעשות שינוי גדול. ביצענו התייעלות, הכנסנו שירותים חדשים, הגדלנו את הפעילות ואנו תומכים בתחרות בענף הדואר . אולם רבעון ראשון של שנת 2008 הוא כבר הפסדי והחברה רשמה הפסד של למעלה מ- 10 מיליון ₪. כמנכ"ל יש לי חובה להביא את החברה לאיזון ולנקוט בצעדים לשם השגתו. כרגע הצפי שלנו שההפסד יגדל. אנו נמצאים בעיצומו של מהלך וחייבים לעבוד ביחד עם הממשלה. צריך לפתח את החברה ולדוגמא בנק הדואר יכול להיות מנוע צמיחה להגדלת פעילות והכנסות החברה. עם זאת, אני קורא לשרי האוצר והתקשורת לעמוד בהסכמים ולהתעשת לפני שחברת הדואר תקרוס".

מפת האתרצור קשרמבצעיםמרכז מבקריםהודעות לעיתונותתנאי שימוש / פרטיותניוזלטר