שירותים בינלאומייםשירותים לעסקים שירותים ומוצריםבנק הדוארדואר שליחיםהשירות הבולאימודיעיןחנות
דף הבית של דואר ישראל  
العربية English  
חיפוש באתר
 
   

מדריך הדואר

הדפס   חזור >>
חלק ד' שירותי המברקה הטלקס והפקסימיליה פרק ז' בירורים, חקירות ותלונות

1.  בירורים , חקירות ותלונות

1.
בבקשות לחקירות ותלונות בקשר למברקים, צריך לפנות בכתב למנהל הדואר המקומי ולצרף את המסמכים המתייחסים כגון: המברק המקורי שהתקבל, או קבלה עבור המברק, או האישור.
2.
השולח או הנמען רשאים לבקש כל מידע בקשר למברק תוך שישה חודשים מיום משלוח המברק או קבלתו, או לתקן כל חלק ממנו.
3.
אם הבירור או התיקון נעשה ע"י השולח, עליו לשלם את מחיר המברק שיכיל את הבקשה במלואה לפי התעריף של מברק רגיל.
4.
אם המבקש הוא הנמען, וברצונו לחזור על מלה או מלים הנראות לו כמשובשות, עליו להפקיד את דמי המברק שיכיל את בקשתו, לפי התעריף של מברק רגיל למקום המוצא. אם יתברר שהשיבוש הוא באשמת השירות, יוחזר הפקדון.
5.
השולח רשאי לקבל חזרה את דמי המברק, אם יתברר שבאשמת השירות הגיע המברק באיחור מעל לזמן המקסימלי הקבוע, או אם הוא שובש עד כדי כך שלא השיג את מטרתו.
6.
כל בקשה להחזרת כספים, צריכה להגיע למנהל הדואר המקומי תוך ארבעה חודשים מיום משלוח המברק.
7.
לבקשה להחזרת כספים כנ"ל שתוגש בידי השולח תצורף הקבלה בעד הסכום ששילם. אם היא תוגש בידי הנמען יצורף אליה המברק המקורי שקיבל. בכל מקרה, הכסף יוחזר לשולח בלבד.
חזור >>
פרסומי


מוצרים נבחרים

אריזות לחבילות
אריזות לחבילות
שולחים חבילה? רכשו אריזה מקרטון קשיח שאינו מתפרק
מחיר 9.20 ₪ פרטים נוספים
מחיר  ₪ פרטים נוספים
מחיר  ₪ פרטים נוספים
מחיר  ₪ פרטים נוספים
מפת האתרצור קשרמבצעיםמרכז מבקריםהודעות לעיתונותתנאי שימוש / פרטיותניוזלטר