אודות שירות הזמנת תור באינטרנט

כבר לא צריך לעמוד בתור בדואר.

מזמינים מראש "תור בקליק" לסניף המבוקש, באתר או באפליקצייה ונהנים משירות מהיר בלי לחכות בתור!

אז אל תמתינו, תזמינו!

 

הזמן שלכם יקר לנו. בדיוק בגלל זה ולנוחיותכם פתחנו את שירות "תור בקליק", המאפשר לכם להזמין תור במגוון דרכים, ולקבל שירות בזמן שמתאים לכם, ומבלי להמתין בתור.

הזמינו באינטרנט או בסלולאר תור לסניף אליו ברצונכם להגיע וקבלו שירות בסניף בשעה שהזמנתם.

ניתן לקבוע תור 5 ימים קדימה (יש לשים לב לימי חג וימי שבתון בהם לא ניתן לקבוע תור).

 "תור בקליק" במספרים

  • 2,828,259 לקוחות שנהנו משירותי תור בקליק בחודשים ינואר - מרץ 2024. 
  • 64% מסך הלקוחות שקיבלו שירות בסניפי הדואר ברבעון השלישי השתמשו בשירות.
  • 10 דקות בלבד! – זמן המתנה ממוצע רבעוני.

 

לפרטים נוספים אודות כמות הלקוחות אשר קיבלו שירות ביחידות הדואר לחצו כאן.

 

קליק קטן, חיסכון גדול

מזמינים "תור בקליק" באתר האינטרנט של דואר ישראל, באמצעות היישומון או באמצעות מוקד שירות הלקוחות 171 ותוכלו לחסוך זמן יקר.

שימו לב, היישום תומך בדפדפנים כרום, פיירפוקס, ואקספלורר גרסה 8 ומעלה בלבד.

 

כבר הזמנתם תור? מצוין!

  • ניתן להקיש על מכשיר ניהול התורים ולהדפיס פתקית ביחידת הדואר בטווח של 10 דקות (לפני ואחרי) המועד בו נקבע לך תור.
  • לקוח שלא יתייצב ביחידת הדואר לאחר 10 דקות מהמועד שנקבע - התור יבוטל.
  • במקרים חריגים תיתכן המתנה ארוכה יותר עקב פעולות מורכבות שאורכות זמן רב. 

 

*השימוש בשירות כרוך במשלוח מסרונים לטלפון הנייד ללא עלות.

 

ניתן להזמין תור גם באמצעות האפליקציה הסלולרית:  
להורדה למשתמשים במכשירי אנדרואיד
להורדה למשתמשים באייפון 

 


 


חשוב לדעת

לקוחות יקרים, להלן סדר הקדימות במתן שירות ביחידות הדואר, על פי חוק:

1.  אנשים עם מוגבלות בעלי תעודת פטור מהמתנה בתור

2.  אזרחים ותיקים (מעל גיל 80)

3.  לקוחות שהזמינו תור מראש – להזמנת תור

4.  יתר הלקוחות

לקוחות נכבדים,

בסוכנויות הדואר נמכרים גם מוצרים שלא על ידי חברת הדואר.
עבור מוצרים אילו תקבל חשבונית שאינה של דואר ישראל.
המוצרים שייכים לבעל החנות לעניין אחריות / החלפה וכל דבר ועניין

פתח צ'אט