נגישות לאנשים עם מוגבלות

חברת דואר ישראל פועלת להתאים את כל נכסיה ושירותיה על מנת ליתן שירות טוב, מהיר, נגיש ועצמאי לכלל הלקוחות לרבות לאנשים עם מוגבלות, בהתאם לרוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והוראותיו.

ביחידות חברת דואר ישראל מבקרים כ-50 מליון איש בשנה ומקבלים שירות. בקרב אנשים אלה גם אנשים עם מוגבלויות מסוגים שונים. בין מוגבלויות נראות ובין בלתי נראות, מוגבלויות בראיה, בשמיעה, בניידות, בהבנה, בתפקוד, מוגבלויות קוגניטיביות ואחרות.

תהליך ההנגשה מתקיים במישור הפיזי, בנהלים, באמצעים הטכנולוגים ובמישור התודעתי-התנהגותי בו זמנית.
 
אם נתקלת בקושי הנובע מהעדר נגישות אנא פנה אלינו ונפעל למציאת פתרון.

 

מידע מפורט על מצב הנגישות של כל יחידת דואר מצוי באתר האינטרנט של החברה ובמוקד השירות.

 

אדם עם מוגבלות אשר מבקש לקבל שירות במתקן דואר אשר טרם הונגש לפי החוק והתקנות, רשאי ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה באמצעות אמצעי הקשר אשר מפורטים בדף האינטרנט של החברה וביחידות הדואר או באמצעות מוקד השירות הטלפוני על מנת לקבל פתרון נגישות זמני עד ביצוע ההנגשה הקבועה בהתאם לתקנה 86 לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות השירות), תשע"ג - 2013.


 
אילן שפירא, עו"ד
רכז נגישות חברת דואר ישראל בע"מ   
טל:   076-8871495
פקס: 076-8872694

דואל: negishut@postil.com 


פתח צ'אט