שירותים בינלאומייםשירותים ומוצריםשירותים לעסקים בנק הדוארדואר שליחיםהשירות הבולאימודיעיןחנות
דף הבית של דואר ישראל  
العربية English  
חיפוש באתר
 
   

שאלות נפוצות - מה לעשות במקרה שהפריט לא הגיע?

* ברר את זמן ההגעה המשוער ליעד. להזכירך,
פרק הזמן המשוער להעברה לכל מדינה משתנה בהתאם למדינת היעד ואינו כולל עיכובים הנגרמים כתוצאה מהחלטות המכס או כל גורם מוסמך אחר.
פרקי הזמן המשוערים, הנדרשים להגעת פריט בשרות זה לכל מדינה, נקובים בימי עסקים ואינם כוללים את היום בו נמסר דבר הדואר למשלוח וכן את ימי השבתון בארץ ובחו"ל בהם שירות ה- EMS אינו פועל.

ראשית בדוק כיצד הנך יכול לבדוק את מצב הפריט שלך
 
* באם עבר זמן ההגעה המשוער והנמען מסר לך שטרם קיבל את הפריט, אנא פנה למוקד ה EMS:
 
 
1. באמצעות צור קשר
2. באם כל הכלים הנ"ל לא עזרו ותעדיף לדבר עם נציג שרות EMS על מיקום הפריט שלך, הצוות המיומן והמקצועי שלנו נמצא תמיד כדי לעזור לך ולהעניק לך שירות. ניתן לפנות למוקד באמצעות המוקד הטלפוני: 076-8870007
3. באמצעות מכשיר פקס: 076-8870074
4. באמצעות מכתב ל- EMS ישראל פניות ציבור, יפו 30 ירושלים 91999.
 
* בכל פניה חובה לצרף את העתק תעודת המשלוח של הפריט הרולוונטי.



 


פרסומי
מפת האתרצור קשרמבצעיםמרכז מבקריםהודעות לעיתונותתנאי שימוש / פרטיותניוזלטר