דואר ישראל > מידע לגבי משלוח של רכישות מחו"ל
דואר בינלאומי
My Post האיזור האישי שלכם באתר
קבלו מידע אודות החבילות שהזמנתם או ששלחתם. כולל שירות חדש "My Post עד אלי" המאפשר להזמין לביתכם את החבילות המחכות לכם בסניף.
קיבלתם שובר לתשלום מכס עבור חבילה שהזמנתם בחו"ל? שלמו באתר
לתשלום
EMS PLATINUM
שירות מהיר, חדיש ומתקדם, המציע משלוח טובין לחו"ל בבטחה, במחירים אטרקטיביים הכוללים שירותי עמילות מכס בארץ ובחו"ל. לפרטים ולהצטרפות >>

מידע לגבי משלוח של רכישות מחו"ל

מידע לגבי משלוח של רכישות מחו"ל והנחיות ללקוחות שלא קיבלו דבר דואר שנשלח אליהם מחו"ל

לקוח יקר!
 
בכל רכישה מחו"ל כולל רכישות המתבצעות באתרי אינטרנט בחו"ל, חשוב לוודא עם השולח את זמן אספקת המוצר (הזמן המירבי בו מתחייב השולח שהמוצר יגיע אליך).
נקודה נוספת לא פחות חשובה: האם המחיר המוצע הוא עבור משלוח המוצר עם מספר מעקב (Tracking number).
ללא מספר המעקב לא תוכל לעקוב אחר שלבי הגעת המוצר לידך.

לכן כאשר הנך מבצע רכישה באתר אינטרנט חשוב לוודא אם הספק אמין, את תנאי הרכישה, את זמן האספקה המרבי, מתי המוצר אמור להישלח בדואר ומהו מספר המעקב.

דואר ישראל מטפל במאות אלפי מוצרים הנשלחים לישראל בשירותי דואר שונים. להלן סוגי הדואר השונים:

1. שרות דואר רגיל ללא מספר מעקב (ישנם מקרים בהם קיים מספר המתחיל באות L אך זהו מספר פנימי של המדינה השולחת, יתכן ותוכלו לעקוב אחר המוצר בשלבים הראשונים של התהליך אך לא בשלבי המסירה בישראל).
2. שרות דואר עם מספר "רשום" המתחיל באות R, זה מספר המאפשר לך לעקוב אחר המוצר באתר דואר ישראל מרגע שדבר הדואר נכנס לישראל ונקרא במערכות הממוחשבות של דואר ישראל.
3. שרות דואר "eco/Prime" עם מספר המתחיל באות L זה מספר המאפשר לך לעקוב אחר המוצר באתר דואר ישראל ברוב שלבי העברה שלו בחו"ל ובישראל.
4. שרות חבילות עם מספר המתחיל באות C, זה מספר המאפשר לך לעקוב אחר המוצר באתר דואר ישראל מרגע שדבר הדואר נכנס לישראל ונקרא במערכות הממוחשבות, ישנם מקרים שהמעקב מתחיל כבר בשלבים מוקדמים בחו"ל.
5. שרות EMS עם מספר המתחיל באות E, זה מספר מעקב המאפשר לך לעקוב אחר המוצר בכל שלבי העברה שלו בחו"ל ובישראל באמצעות אתר דואר ישראל. (דרוש מהמוכר ירשום את מספר הטלפון שלך על תעודת המשלוח, דבר אשר יקל על תיאום ומסירת המוצר אליך).

כיצד לעקוב אחר הגעת המוצר ומה לעשות במידה ודבר הדואר (ד"ד) לא הגיע בזמן המובטח:
  • עקוב אחר ההזמנה/מוצר/ד"ד באתר דואר ישראל באמצעות היישום מעקב משלוחים
  • אם המוצר לא מגיע בזמן המובטח ולמרות שקיים מספר מעקב אינך רואה מידע על המוצר, פנה למוכר/שולח, עדכן אותו שהמוצר לא הגיע ואתה לא רואה כל מידע באתר הדואר.
  • במידה וקיים מידע באתר הדואר שההזמנה/מוצר/ד"ד הגיע/ה לישראל ישנם מספר אפשרויות:
    • ד"ד בדרך אליך. תמתין יום עסקים נוסף לוודא היכן ד"ד נמצא (כל ד"ד נמסרים ביחידת הדואר מלבד פריט EMS הנמסר בכתובת הנמען).
    • ד"ד נכנס לתהליך מכסי. יש להמתין יום עסקים נוסף לראות מה מצב ד"ד: משוחרר ללא מסים, משוחרר ויש לשלם מסים, מעוכב וכדומה.
    • במידה ומשוחרר ללא מסים דבר הדואר בדרכו אליך. תלוי בסוג השרות בו נשלח המוצר לכן חכה עד 2 ימי עסקים ובדוק שוב את מצב ד"ד.
    • במידה ומשוחרר ויש לשלם מסים/עמלות, דבר הדואר בדרכו לנמען, תלוי בסוג השרות בו נשלח המוצר. לכן חכה עד 2 ימי עסקים ובדוק שוב את מצב ד"ד.
    • במידה ומעוכב תקבל הודעה לבוא לשחרר מול המכס, בשרות EMS אנו מאפשרים שרות שחרור ממכס.
  • חברת דואר ישראל פועלת בהתאם לתקנות ואמנת הדואר העולמית, לפיה דבר דואר מוגדר בחזקת השולח כל עוד לא בוצע מסירתו לנמען. למרות זאת נשמח לעזור ולענות על כל שאלה וזאת באמצעות צור קשר.
עמילות מכס
תן לנו לעמול בשבילך ולפטור אותך מהצורך לשחרר עצמאית את פריט EMS מהמכס בארץ
שירותים ליצואן
השירות מציע פתרון הכולל למשלוח טובין לחו"ל וזאת תוך חסכון בזמן, טרחה וריצות מיותרות