דואר ישראל > נגישות לאנשים עם מוגבלות
My Post האיזור האישי שלכם באתר
קבלו מידע אודות החבילות שהזמנתם או ששלחתם. כולל שירות חדש "My Post עד אלי" המאפשר להזמין לביתכם את החבילות המחכות לכם בסניף.
שילוח בינלאומי - הכי משתלם בדואר !
לחברת דואר ישראל מגוון שירותים בינלאומיים מתקדמים. בחר את המתאימים ביותר לצרכי העסק שלך.

נגישות לאנשים עם מוגבלות

חברת דואר ישראל פועלת להתאים את כל נכסיה ושירותיה על מנת ליתן שירות טוב, מהיר, נגיש ועצמאי לכלל הלקוחות לרבות לאנשים עם מוגבלות, בהתאם לרוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והוראותיו.

ביחידות חברת דואר ישראל מבקרים כ-50 מליון איש בשנה ומקבלים שירות. בקרב אנשים אלה גם אנשים עם מוגבלויות מסוגים שונים. בין מוגבלויות נראות ובין בלתי נראות, מוגבלויות בראיה, בשמיעה, בניידות, בהבנה, בתפקוד, מוגבלויות קוגניטיביות ואחרות.

תהליך ההנגשה מתקיים במישור הפיזי, בנהלים, באמצעים הטכנולוגים ובמישור התודעתי-התנהגותי בו זמנית.
 
אם נתקלת בקושי הנובע מהעדר נגישות אנא פנה אלינו ונפעל למציאת פתרון.
 
אילן שפירא, עו"ד
רכז נגישות חברת דואר ישראל בע"מ   
טל:   076-8871495
פקס: 076-8872694

דואל: negishut@postil.com 






להגיע לדואר זה לא תיק!
הזמינו תור בקליק באינטרנט או בסלולאר לסניף אליו ברצונכם להגיע וקבלו שירות בשעה היעודה בלי להמתין בתור!
הרחבת שעות הפעילות
חברת דואר ישראל שמחה לבשר כי במסגרת שיפור השירות, שעות הפתיחה הוארכו במאות יחידות דואר, בחלק מימי השבוע.
כ-370 מרכזי מסירה ברחבי הארץ
אנו שמחים לבשר על הסכם שיתוף פעולה עם גורמים שונים, במסגרתו תוכלו לקבל חבילות ופריטי דואר במספר מוקדים ברחבי הארץ. מטרת שיתוף הפעולה היא שיפור השירות הניתן לכם וקיצור זמני ההמתנה בסניפי הדואר.