דואר ישראל > נציב תלונות הציבור
אודות
משפרים את השירות עבורכם
זימון תורים בסניף באפליקציה או באתר, הרחבת שעות הפעילות מ 08:00 עד 20:00 ברציפות, מוקדי מסירת חבילות ועוד
מרכז המבקרים - חוויה לילדים ולהורים
בואו למסע בעקבות מכתב, צפו במכונות מיון והשתתפו בחידונים, משחקים אינטראקטיביים ותחרויות

נציב תלונות הציבור

נציב תלונות הציבור בחברת דואר ישראל, ממונה על בקרת תקני שירות הלקוחות בחברה, מענה לפניות בנושא ערעורים וקובלנות של קהל הלקוחות על אופן הטיפול ושירות הלקוחות שניתן להם ואחראי על מענה לפניות בנושא רגולציה.
 
לקוח המבקש להפנות אל נציב תלונות הציבור בפניית ערעור, מחלוקת או קובלנה, יכול לעשות זאת לאחר שפנה וטופל תחילה על ידי מערך שירות הלקוחות בחברה.
 
ניתן לפנות ולצרף מסמכים באמצעות פקס : 0768870010 או דואר אלקטרוני pniyot-fax@postil.com
 
למוקד שירות לקוחות שלהיחידות הרשומות מטה, ניתן להתקשר לטלפון מספר 1-599-500-171
 
 







אפליקציית דואר ישראל
מהיום כל השירותים החשובים במרחק נגיעה: מעקב משלוחים, איתור מיקוד,איטוח סניף, מט"ח,מבצעים, מחשבון חבילות ועוד
הזמנת תור לסניף הדואר
הזמן באינטרנט או בסלולאר תור לסניף אליו ברצונך להגיע וקבל שירות בסניף בשעה שהזמנת
כ-320 מרכזי מסירה ברחבי הארץ
אנו שמחים לבשר על הסכם שיתוף פעולה עם גורמים שונים, במסגרתו תוכלו לקבל חבילות ופריטי דואר במספר מוקדים ברחבי הארץ. מטרת שיתוף הפעולה היא שיפור השירות הניתן לכם וקיצור זמני ההמתנה בסניפי הדואר.