דואר ישראל > נציב תלונות הציבור
אודות
חדש ! אפליקציית דואר ישראל
השירותים החשובים במרחק נגיעה: הזמנת תור לסניף, מעקב משלוחים, איתור מיקוד, איתור סניף, מטבע חוץ, מבצעים, מחשבון חבילות
מרכז המבקרים - חוויה לילדים ולהורים
בואו למסע בעקבות מכתב, צפו במכונות מיון והשתתפו בחידונים, משחקים אינטראקטיביים ותחרויות

נציב תלונות הציבור

נציב תלונות הציבור בחברת דואר ישראל, ממונה על בקרת תקני שירות הלקוחות בחברה, מענה לפניות בנושא ערעורים וקובלנות של קהל הלקוחות על אופן הטיפול ושירות הלקוחות שניתן להם ואחראי על מענה לפניות בנושא רגולציה.
 
לקוח המבקש להפנות אל נציב תלונות הציבור בפניית ערעור, מחלוקת או קובלנה, יכול לעשות זאת לאחר שפנה וטופל תחילה על ידי מערך שירות הלקוחות בחברה.
 
ניתן לפנות ולצרף מסמכים באמצעות פקס : 0768870010 או דואר אלקטרוני pniyot-fax@postil.com
 
למוקד שירות לקוחות שלהיחידות הרשומות מטה, ניתן להתקשר לטלפון מספר 1-599-500-171
 
הממונה על חוק חופש המידע
חוק חופש המידע התשנ"ח - 1998, חל על חברת דואר ישראל בכפוף לסייגים שנקבעו בצו חופש המידע (נושאים שרשות ציבורית לא תמסור מידע לגביהם), התשנ"ט-1999.
 
בכול פניה ובקשה בנושא חוק חופש המידע, ניתן לפנות אל מר שלומי אזולאי, הממונה על יישום חוק חופש המידע בחברת דואר ישראל.  
 
כתובת: רחוב יפו 23 ירושלים מיקוד 91999
ניתן לפנות לממונה על חופש המידע:
בדף צור קשר , ב
פקס: 076-8870010 , או בדואר אלקטרוני pniyot-fax@postil.com

דין וחשבון שנתי
לדו"ח חופש המידע לשנת 2015/2016 -מעודכן ליולי 2016 - לחץ כאן
לדו"ח חוק חופש המידע לשנת 2014/2015 - מעודכן ליולי 2015 - לחץ כאן







משלוח SMS על קבלת דבר דואר
רוכש באתרי קניות? דאג שמספר הסלולר שלך יופיע על החבילה ותקבל הודעת SMS על דבר הדואר במקום הודעה מודפסת
הזמנת תור לסניף הדואר
הזמן באינטרנט או בסלולאר תור לסניף אליו ברצונך להגיע וקבל שירות בסניף בשעה שהזמנת
268 מרכזי מסירה ברחבי הארץ
אנו שמחים לבשר על הסכם שיתוף פעולה עם גורמים שונים, במסגרתו תוכלו לקבל חבילות ופריטי דואר במספר מוקדים ברחבי הארץ. מטרת שיתוף הפעולה היא שיפור השירות הניתן לכם וקיצור זמני ההמתנה בסניפי הדואר.