דואר ישראל > נציב תלונות הציבור
אודות
My Post האיזור האישי שלכם באתר
קבלו מידע אודות החבילות שהזמנתם או ששלחתם. כולל שירות חדש "My Post עד אלי" המאפשר להזמין לביתכם את החבילות המחכות לכם בסניף.
מרכז המבקרים - חוויה לילדים ולהורים
בואו למסע בעקבות מכתב, צפו במכונות מיון והשתתפו בחידונים, משחקים אינטראקטיביים ותחרויות

נציב תלונות הציבור

נציב תלונות הציבור בחברת דואר ישראל, ממונה על בקרת תקני שירות הלקוחות בחברה, מענה לפניות בנושא ערעורים וקובלנות של קהל הלקוחות על אופן הטיפול ושירות הלקוחות שניתן להם ואחראי על מענה לפניות בנושא רגולציה.
 
לקוח המבקש להפנות אל נציב תלונות הציבור בפניית ערעור, מחלוקת או קובלנה, יכול לעשות זאת לאחר שפנה וטופל תחילה על ידי מערך שירות הלקוחות בחברה.
 
ניתן לפנות ולצרף מסמכים באמצעות פקס : 0768870010 או דואר אלקטרוני pniyot-fax@postil.com
 
למוקד שירות לקוחות שלהיחידות הרשומות מטה, ניתן להתקשר לטלפון מספר 1-599-500-171
 
 







להגיע לדואר זה לא תיק!
הזמינו תור בקליק באינטרנט או בסלולאר לסניף אליו ברצונכם להגיע וקבלו שירות בשעה היעודה בלי להמתין בתור!
הרחבת שעות הפעילות
חברת דואר ישראל שמחה לבשר כי במסגרת שיפור השירות, שעות הפתיחה הוארכו במאות יחידות דואר, בחלק מימי השבוע.
כ-370 מרכזי מסירה ברחבי הארץ
אנו שמחים לבשר על הסכם שיתוף פעולה עם גורמים שונים, במסגרתו תוכלו לקבל חבילות ופריטי דואר במספר מוקדים ברחבי הארץ. מטרת שיתוף הפעולה היא שיפור השירות הניתן לכם וקיצור זמני ההמתנה בסניפי הדואר.