שירותים בינלאומייםשירותים ומוצריםשירותים לעסקים בנק הדוארדואר שליחיםהשירות הבולאימודיעיןחנות
דף הבית של דואר ישראל  
العربية Pycckий English  
חיפוש באתר
 
   
עוד בדואר ישראל
שלחו עכשיו דואר רשום ישירות מהמחשב
מעסיק עובד במשק בית? יש לנו מידע חשוב בשבילך
אפליקציה סלולרית - מעקב משלוחים, איתור מיקוד, איתור סניף ועוד
חדש! סמארטפון AMOI A920 מתקדם, מסך 5'', כולל מתנה בלעדית!
פרופיל החברה הדפס   חזור >>


                                                              
                                                     מנכ"ל דואר ישראל, 
                                                      מר חיים אלמוזנינו



חברת דואר ישראל מתייצבת בצמרת המשק הישראלי, כשמטרתה לספק לציבור הרחב בישראל סל שירותים מגוון, באמצעות כוח אדם מיומן ועתיר ניסיון, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לשיפור השירות ולייעול מערכי העבודה. לחברת הדואר הפריסה הגדולה ביותר של יחידות שירות בכל רחבי הארץ. הכנסות דואר ישראל בשנת 2012 הסתכמו ב-1.822 מיליארד ₪

חברת דואר ישראל מספקת לכלל אוכלוסיית מדינת ישראל את שירות הדואר האוניברסאלי ושירותי בנק הדואר תחת הסיסמא: מכל אחד, לכל אחד, בכל מקום, כל יום ובמחיר השווה לכל נפש. מדי יום פוקדים את כל בתי האב ובתי העסק במדינה כ- 1,650 דוורים מקצועיים, כ- 2,000 נציגי שירות מספקים לקהל הלקוחות, באמצעות רשת סניפים בעלת פריסה ארצית רחבה, מגוון של כ- 100 מוצרים ושירותים מקוונים וחדשניים. לחברת דואר ישראל צוות של אנשי שיווק מקצועיים, המספקים פתרונות עסקיים ודואריים לכל המגזרים. כחברה, דואר ישראל תטפח את מעורבותה בקהילה ותהא מעורבת בפרויקטים חברתיים.

 
חברת דואר ישראל בע"מ
במסגרת השינוי המבני בתחום הדואר, החליטה ממשלת ישראל כי רשות הדואר, שהוקמה בשנת 1987 ושמטרתה הייתה לייעל ולשפר את שירותי הדואר בישראל, תחדל לפעול כתאגיד סטטוטורי וכל פעילותה תועבר לחברה ממשלתית אשר תוקם לעניין זה. כן החליטה הממשלה על העברת בנק הדואר לחברה שתקום כחברה בת ותקרא בנק הדואר. ב-1 למרץ 2006 החלה לפעול חברת דואר ישראל בע"מ מתוקף החלטה זו כאשר כל הפעילות העסקית ומצבת העובדים עברו לחברה החדשה.
 
יעדי חברת דואר ישראל בע"מ
חברת דואר ישראל שמה לעצמה ליעד להיות המוביל הארצי של דואר, חפצים וכספים בישראל ולרחבי העולם, על יסוד עקרונות עסקיים וקווי מוצרים רווחיים, בתנאי תחרות הוגנים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. החברה מתחייבת לספק שירות ברמה גבוהה, בסטנדרטים בין-לאומיים, לכל מקום ברחבי המדינה. כמו כן מתחייבת החברה להעניק לציבור הרחב באמצעות בנק הדואר, שירותים פיננסיים מתקדמים, הזמינים לכל תושבי המדינה ושווים לכל נפש.
 
עוצמות עסקיות

טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר: טכנולוגיות מיון דואר משוכללות ב 3- מוקדים בארץ; תחנות שירות ממוחשבות בסניפים, מערכת ממוחשבת למעקב אחר דברי דואר וחבילות, מערכות מחשוב וסליקת מסמכים בנקאיים מתקדמים, אוטומטים למסירת דברי דואר לנמענים;

תשתיות לוגיסטיות: צי תחבורה גדול הנע בכל רחבי הארץ מדי יום; מנגנוני בקרה מתוחכמים על איסוף הדואר וחלוקתו.

מערך שירות ללקוח: דוורים מקצועיים ומנוסים המכירים כל כתובת; נציגי שירות לקוחות מיומנים בסניפים, מוקדי שירות טלפוניים אנושיים וממוחשבים; עשרות שנות ניסיון.

בנק הדואר: לבנק הדואר פריסת הסניפים הגדולה ביותר בארץ, שעות עבודה גמישות לאורך כל היום - המבטיחים גישה נוחה לכל לקוח. היכולות המיחשוביות והטכנולוגיות המתקדמות, השירותים המקוונים והמגוונים הניתנים במחיר נמוך ואטרקטיבי ובעמלות ועלויות נמוכות מאלו הניתנות בבנקים המסחריים, הפכו את בנק הדואר לבנק של העם והמדינה. הבנק מספק, בין שאר שירותיו, שירותי גבייה לסקטור העסקי, למשרדי הממשלה ולמגזר הציבורי והפרטי. בנק הדואר מעמיד לרשות לקוחותיו מגוון שירותים פיננסים: תשלומים והעברות כספים בארץ ובעולם, ניהול חשבון עו"ש, שירותי מט"ח, תשלומי משכורות ללא צ'קים, תשלומים ישירים לחברות עסקיות ועוד.

שירות השליחים של דואר ישראל: שירות המספק איסוף והעברת פריטים וחבילות באמצעות שליחים עד לדלת הנמען או בית העסק; שירות מסירה מאובטחת והחתמת מסמכים; מרכז הפצה המספק שירות משולב של קבלת הזמנה, שירותי עיטוף, הכנה למשלוח והפצה.

שירותים בין לאומיים: חברת דואר ישראל מספקת ללקוחותיה שירותים בין לאומיים הכוללים מגוון אפשרויות משלוח של מסמכים וסחורות מישראל לחו"ל ומחו"ל לישראל. השירותים ניתנים במגוון רמות של טיב שרות ומחיר.  בין השרותים הבולטים ניתן למנות את שרות ה EMS(Express Mail Service) דואר בינ"ל מהיר, שרות ה- EMS פועל בכ 200 מדינות ומספק שרותי משלוח מהירים, אמינים ובמחירים תחרותיים ביותר. בנוסף, קיימים משלוחי מכתבים וחבילות בדרך האוויר והים. דואר ישראל מאפשר פיתרון כולל ומשתלם ליצואנים ויבואנים במסגרת שרות ליצואן ושרותי עמילות המכס בייבוא.

השירות הבולאי: עוסק בהנפקת בולים וחותמות דואר, באספקתם ליחידות הדואר ובמתן שירות לאספני הבולים וקידום הבולאות בישראל. השירות מנפיק כ- 42 בולים וגיליונות מזכרת בשנה בערכים שונים, המשקפים את התרבות, ההיסטוריה והחיים במדינת ישראל.

מוזיאון הדואר והבולאות: מוזיאון הדואר והבולאות פועל במוזיאון ארץ ישראל- תל אביב, ומציג בתצוגות מרהיבות את ההיסטוריה של הדואר והבולאות בישראל. במקביל, במוזיאון מוצגות תערוכות מתחלפות וכן אגף מיוחד לילדים ונוער.

שירות העברת מסרים (שה"מ): מתן שירותי העברת מסרים אלקטרוניים, הזמנת מוצרים ושירותים, הפניות דואר לכתובות חדשות, מוקד תשלומים טלפוני, שירותי מוקד עבור הפצת מוצרים לחברות, שירותי מידע לרשם החברות, לרשם המשכונות, מינהל מקרקעי ישראל והזמנת נסח טאבו.

 
נתונים מספריים
7,000 מועסקים; 1,650 דוורים; 2,000 נציגי שירות;
747 יחידות דואר (כולל יחידות ניידות);
4,200 תיבות דואר לאיסוף דברי דואר;
1,100 כלי רכב מסוגים שונים;
2.75 מיליון דברי דואר בממוצע ממוינים מדי יממה;
725 מיליון דברי דואר בשנה;
40 מיליון עסקאות ממוחשבות בעמדות השירות ללקוח;
2.3 מיליון משלוחים מהירים בשנה





פרסומי


מפת האתרצור קשראודות הדוארמרכז מבקריםהודעות לעיתונותתנאי שימוש / פרטיותניוזלטר