דואר ישראל > שירות "אל תור" - "תשלום במעטפה"
האתר החדש שמחזיר לך כסף על הקניות
קונה באינטרנט ? עכשיו אתה יכול להרוויח מהקניות שלך ולקבל כסף בחזרה באמצעות "Post Cash Back". לפרטים ולהרשמה >>
כרטיסי מט
10 $ / € מתנה לרוכשים אונליין או ביחידות הדואר את כרטיסי המט"ח הנטענים מ-29/10/17 עד ה-30/11/17* . לפרטים נוספים >>
לרשותך מברקים רגילים ומברקים מאויירים המתאימים לאירועים שונים.
לשליחה

שירות "אל תור" - "תשלום במעטפה"

שירות "אל תור" - "תשלום במעטפה"

שירות "תשלום במעטפה" מאפשר לבצע תשלומים לחברות ולגופים ציבוריים, באמצעות המחאות אישיות, ללא צורך להמתין בתור באשנב ולשלם בזמן הנוח ובמועדים שנקבעו לתשלום.

מידע נוסף:

  • התשלום מבוצע ללא גביית עמלת שירות
  • שירות אל תור (אין צורך להמתין בתור)
  • את המעטפה ניתן לשגר באמצעות כל אחת מתיבות הדואר
  • ניתן להעביר צ'קים למשמרת (תשלומים עתידיים)

עלות השירות: השירות אינו כרוך בתשלום.

דגשים:

  1. במעטפה אפשר לשלם רק הודעות תשלום הניתנות לתשלום בבנק הדואר.
  2. תשלום במעטפה אפשרי אך ורק בהמחאות (צ'יקים).
  3. יש לוודא כי נותרו לפחות חמישה ימי עבודה בין מועד משלוח המעטפה ועד למועד סיום תוקפה של הודעת התשלום.
  4. לכל הודעת תשלום יש להכין המחאה נפרדת לפקודת המוטב הרשום בהודעת התשלום.
  5. ניתן לשלם בהמחאה אחת אך ורק אם מדובר בתשלום עבור שירות זהה. במקרה זה, התאריך שיירשם בהמחאה ייקבע לפי תאריך הפירעון המוקדם מבין הודעות התשלום.
  6. יש לחתום על ההמחאה ולשרטט שני קווים אלכסוניים (קרוס) בחלקה העליון של ההמחאה.
  7. יש למלא על הטופס את פרטי התשלומים ואת פרטיך האישיים, על מנת שיתאפשר להחזיר את הקבלות ולשמור את טופס המקור למעקב.
  8. קבלות על ביצוע העסקאות יישלחו בדואר למשלם.
  9. יש אפשרות לשלוח מעטפות ריקות של "תשלום במעטפה" אליך הביתה.

 שאלות ותשובות:

שאלה

תשובה

מהו הליך ביצוע הפעולה?

על מנת להשתמש בשירות יש להצטייד במעטפה ורודה – מעטפה ייעודית לשירות הנ"ל. (ניתן לשלוח מעטפה בדואר ללקוחות המעוניינים בכך).

יש להכניס למעטפה את שוברי התשלום ואת ההמחאה עם סכום התשלום (המחאה אחת עבור כל שירות, אלא אם מדובר באותו שירות בעל אותו מספר חשבון).

יש למלא את פרטיך בטופס המצורף. (נא התעלם מהגבלת הסכום שבטופס) ולשמור  את עותק הטופס ברשותך.

את המעטפה יש לשלשל לאחת מתיבות הדואר ללא צורך בבול.

התשלום יבוצע תוך 10 ימי עבודה.

לא קיבלת את הקבלות עבור התשלומים השונים ועברו מעל 10 ימי עבודה מאז יום המשלוח.

אם עברו 10 ימי עבודה מיום המשלוח ולא הגיעו אליך הקבלות, עליך להתקשר למוקד לקוחות של בנק הדואר לצורך בירורים. 02-5005303

לא קיבלת אישור על הפקדת הכסף

יש ליצור קשר עם מוקד לקוחות ולהעביר את כל פרטיך (שימך, מספר טלפון, כתובת, מס השיק, סכום, תאריך משלוח המעטפה). לאחר אישור הפרטים, ישלח לך אישור בדואר.

האם ניתן לקבל אישור הפקדה בפקס?

לא ניתן לשלוח אישורים בפקס מאחר ומוסדות ממשלתיים לא מכירים באישורים לא מקוריים.

האם ניתן לבטל תשלומים עתידיים שנשלחו?

כאשר שולחים אלינו מעטפה עם תשלום עתידי, הינך מקבל בחזרה אישור עם פרטי השיק והתשלום לפני ביצוע הפעולה. אם התחרטת ואתה רוצה לבטל את התשלום במעטפה עליך לשלוח חזרה את האישור המקורי על התשלום ורק לאחר מכן ניתן לבטל את הפעולה

קיבלת חזרה את ההמחאה ששלחת עם מכתב מבנק הדואר.

אם ההמחאה ששלחת חזרה עם מכתב מבנק הדואר אשר אומר כי חסר תקבול, המשמעות היא  ששמת במעטפה המחאה ללא קבלה ושובר זיכוי ולכן לא הייתה  אפשרות לשלם את השובר והוא הוחזר אליך.

 
 למידע נוסף אנא צור קשר עם מוקד לקוחות של בנק הדואר בטלפון מספר: 02-5005303

 
חדש! My Post האיזור האישי שלכם
קבלו מידע אודות החבילות שהזמנתם או שלחתם. כולל "My Post עד אלי" המאפשר להזמין לביתכם את החבילות הממתינות בסניף.
הנפקת רשיונות נהיגה ורשיונות רכב
כחלק משיתוף הפעולה עם משרד התחבורה, ניתן להנפיק רשיונות נהיגה ורשיונות רכב בכל 700 סניפי הדואר
נסח טאבו
חברת דואר ישראל מספקת שירותי הפצת מידע ממאגר רישום המקרקעין במשרד המשפטים, באמצעות אתר האינטרנט באופן מאובטח ועל פי דרישות ופיקוח משרד המשפטים.