שירותים לבעלי חשבון בבנק הדואר

To more information in English   Arabic   Thai   Russian   Chinese

פתיחת חשבון ושירותים לבעלי חשבון

בנק הדואר מציג - שירותי ניהול עובר ושב בעלויות אטרקטיביות ונמוכות במיוחד שלא תמצאו בשום מקום אחר

תשכחו מעמלות גבוהות ודמי ניהול מופרזים. אצלנו בבנק הדואר תוכלו להנות משירותי ניהול חשבון עו"ש ומגוון שירותים נוספים שיעשו לכם את החיים יותר נוחים. והתנאים? נהדרים!

  • סל שירותים המוצע בבנק הדואר ניתן בעמלות נמוכות. חלק מהשירותים ללא עמלות בכלל!
  • ניתן לבצע פעולות באמצעות מתן הוראה בפקס או באמצעות כל אחד מסניפי הדואר הפזורים ברחבי הארץ
  • על מנת לפתוח חשבון יש להציג תעודת זהות מקורית תקינה ותקפה. פתיחת חשבון כרוכה בעמלת פתיחה. לתעריפון הבנק לחצו כאן
  • שימו לב - חוק בנק הדואר אינו מאפשר ללקוח להימצא ביתרת חובה (אוברדראפט) וכלן כל פעולות החשבון מתבצעת במסגרת היתרה הזמינה בלבד. כתוצאה מכך המחאות המופקדות לחשבון הבנק יהיו זמינות בתום 3 ימי עסקים שלאחר יום ההפקדה.

בתקופת המלחמה נקבעו הקלות בנושא ספירת שיקים שחזרו לעניין הגבלת חשבון. במקרים כמצוין בס' 1 (א) ו (ב)(1) לתקנות שיקים ללא כיסוי (סייגים לתחולת החוק) – התשפ"ד 2023 הגריעה היא אוטומטית ובמקרים כמצוין בס' 1 (ב)(2) – (5)  ו(ג) לתקנות, הלקוח נדרש לפנות אל הבנק בבקשה לגרוע שיק ממניין השיקים שחזרו. לפנייה לצורך הגשת בקשה לגריעת שיק ניתן לפנות בפקס 02-5005300 או דוא"ל

תשומת הלב כי גריעת השיק אינה פוטרת מהשלכות נוספות שעלולות להיות לאי תשלום השיק, כדוגמת השפעה שלילית על דירוג האשראי של הלקוח, וזכות המוטב לפעול לגביית השיק באמצעות לשכת ההוצאה לפועל.

לקוחות בנק הדואר נהנים ממגוון שירותים מתקדמים

קבלו מידע על החשבון בכל דרך שתבחרו

לקוחותינו נהנים ממגוון דרכים בהן הם יכולים לקבל מידע על הפעולות שהתבצעו בחשבון, בחינם

  • דפי מידע רבעוניים המפרטים את הפעילות שהתבצעה בחשבון. לקוחות המנהלים חשבון מעל 13 פעולות בחודש זכאים לקבלת דפי חשבון חודשיים.
  • מעקב וביצוע פעולות באמצעות אתר האינטרנט או באפליקציה "בנק הדואר – ניהול חשבון", לחצו להצטרפות

רוצים מעקב יותר צמוד? חייגו למענה הקולי 02-5005303 – ותוכלו ליהנות ממגוון שירותים

  • בירור מידע על תנועה בחשבון
  • הזמנת פנקסי שקים
  • באמצעות המענה הקולי ניתן להגיע אל מוקד השירות המאויש בנציגי שירות. מוקד הלקוחות של הבנק פועל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 וביום ו' בין השעות 08:00-12:00

   שימו לב - על מנת לקבל קוד שירות למענה הקולי יש לפנות למוקד בנק הדואר: 02-5005303

כרטיס חיוב ממותג שיקושר לחשבונכם

עם כרטיס החיוב הממותג של חברת ישרכארט, תוכלו לבצע רכישות בבתי עסק ומשיכות מזומנים בגבולות יתרת הכספים הזמינה בחשבונכם. למידע נוסף 

 

שירות- "מסרון על החשבון"*

שירות זה של בנק הדואר יבטיח שלא תפספסו שום עדכון על הפעולות שהתבצעו בחשבונכם.

  • קבלת מסרון ישירות לטלפון על פעולות שונות כגון: יתרה, העברת משכורת, פרעון שקים, הפקדות ועוד(בהתאם לחבילת השירות).
  • מידע בזמן אמת ובקלות – תוכלו להתעדכן תוך זמן קצר ביתרה בחשבון מבלי להתאמץ.
  • ניהול יעיל של חשבון הבנק – תוכלו לנהל טוב יותר את חשבונכם ולהימנע מהחזרות שקים או הרשאות לחיוב לפרטים 
  • ביצוע פעולות באופן דיגיטלי

    לקוחות בנק הדואר יכולים לבצע פעולות באמצעות אתר "הבנקאות הביתית" (קישור ל bankhadoar.co.il) או באפליקציה "בנק הדואר – ניהול חשבון". ישנה אפשרות נוספת לתת הוראה לביצוע פעולות באמצעות פקס או טופס סרוק בדואר אלקטרוני. לרשימת הטפסים הזמינים לחצו כאן

שירותי העברות כספים 24/7 מבלי לצאת מהבית

  • ניתן לבצע העברות כספים 24 שעות ביממה באמצעות אתר הבנקאות של בנק הדואר
  • בנוסף ניתן לבצע העברות באמצעות יחידות הדואר הפרוסות ברחבי הארץ בהתאם לשעות הפעילות.

 

*לידיעתכם, בהתאם להוראות החוק, לרבות חוק איסור הלבנת הון, תש"ס ס- 2000 וחוק לצמצום השימוש במזומנים התשע"ח 2018 ובהתאם למדיניות המתעדכנת מעת לעת, בנק הדואר עשוי להגביל את היקף השימוש במזומנים בעת ביצוע משיכות והפקדות.

חריגה זמנית

שירות זה מאפשר ללקוחות כיסוי יתרת חובה בחשבון עד לגובה המסגרת שאושרה ללקוח ומונע מצבים בהם חיובים יידחו כתוצאה מיתרה שאינה

מספקת. חיובים שיאושרו במסגרת המנוי:

  1. פעולות בבתי עסק בכרטיס ישראכרט.
  2. חיובי שיקים.
  3. הרשאות לחיוב (מוסדות כגון: חב' החשמל, חב' תקשורת ועוד).
  4. כל פעולה למעט: משיכות מזומנים (באשנב או בכרטיס חיוב), חיובי הוראות קבע (העברת כספים קבועה מהחשבון לבקשת בעל החשבון) והעברות בנקאיות.

 

להסכם המלא לחצו כאן


פתח צ'אט